Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sevgili 2018!


Hem mezeleri bayat hem hesabı kazık meyhane gibi tutar tarafı olmayan bir yıldı. Demişti şimdilerde bayağı ünlü olan bir ablamız eskilerde bayağı tirajlı olan bir gazetenin internet sayfasında hem de kim hakkında biliyor musun  sevgili 2016 hakkında. Ben duymadım sana kötü diyeni korkma emi sen , üzülme. Sen beni mutlu ettin ya seni üzmesin kimse emi.

Çok şey kattın bana 2018 düşleyemeyeceğin kadar çok şey kattın. Biliyor musun ben düştüm. Hemde öyle yüksekten falan değil ha dümdüz yolda düştüm tee 2014 de kimse kaldırmadı beni. Denediler vallahi denediler. O ablamız 2016 ya öyle demiş ya ayıp etmemişte aslında biraz fazla yüklenmiş sanki çünkü o da denedi kaldırmayı beni. Bilmezdim beni kaldıracak olanın yine ben olacağımı. Hep beklemişim 2018 ama hep. Hep beklemişim. Aslında iki darbe daha vursa altına ulaşacak madenciymişim ama ben o iki darbeyi vurmadan gerisin geriye topuklarım götüme vura vura kaçmışım. Altın orda durmuş, şeytan almış götürmüş ,satamadan geri getirmiş mi ben bilmem , Allah bilir. O ki bilir ya her şeyi , saat 17:45 i bildiği gibi hani o küçük balkondaki beni bildiği gibi hani Orhanım Velinin ilk ezberlediğim o kelimelerini bildiğimi bildiği gibi. Ama ben bir garip orhan gibiymişim anlatamıyormuşum derdimi be 2018. Bi sorsana bilir miymiş onu da?

Ben ayaktayım 2018 değilim artık yerde. Sorsan yalan derler ama ben ayaktayım işte, sadece bacaklarım karıncalanıyor şu sıralar. O kadar. Ondan tam dik duramayışım. Hak ver canım sende olsun o kadar bacak  en nihayetinde. Ama ayaktayım sonuçta  göremiyolar çünkü bakmayı bilmiyolar ki 2018.Neyse neyse haklısınböylesi daha iyi bence de.

Çok yedim çok konuştum çok içtim çok terledim  çok yoruldum çok içtim çok utandım çok sevindim çok içtim çok güldüm çok gördüm çok içtim ve çook kustum ama baya iyi kustum ha . Koy Ankaraya kırılan o ünlü fışkıye yerine yadırganırsam namerdim.

Merhaba diyene yüz çeviren ben . yolda tanıştığım bi Hintlinin köri kokan odasında yattım.(duymasın bunu kırılmasın) Gecesine Hint – Türk ilişkilerini mükemmelleştirecek de bir muhabbet . Görsen Anadoluya giren Selçuk gibiyim Türklüğü yayacağım amk.Ama  neden güvenmişti ki bana o , hele herkese skeptik ( bunu da güzel ama itici bir kızdan öğrenmiştim. Çok büyük salaksın biliyor musun güzel kız. ) yaklaşan bana niye öyle nasıl öyle güvenmişti ki ben kendimi o denli mutsuz hissetmiştim. Odasını yatağını bana bırakıp giden çocuk Cağnımsın kardeşim . My bed is ready  for you forever. İ will keep it hot dont worry . As you wished.

Bir insanı niye üzer ki güvenilmek hiç düşündün mü 2018? Ben düşündüm bulamadım ama bende başladım güvenmeye. İnanır mısın senleykende düştüm ben. bu biraz daha hafifti ama ben yerdeyken üç el uzandı bana. Tuttum o elleri. Birininki sakattı diğeri 50 tane kapı taşımış gibi ve diğerinin ki kıllıydı beee. Ama sevdim bu birbiryle alaksız 3 eli. Aslında 4 dük biz. Yani 2018 ben sevdim ilk defa bu kadar sevildim ilk defa, bu kadar güvendim ilk defa, bu kadar güven verdim ilk defa bu kadar.

Sana bir şey daha deyim mi 2016 hakkında ne demiş o abla biliyor musun “Seni çok özlüyorum ve hiç aramıyorsun” diye ikide bir atar yapıp doğum günü partisine senden başka herkesi çağıran arkadaş gibi sahtekar bir yıldı demiş. Ama sen üzülme sakın emi. Çünkü sen çok güzeldin ve o doğum günü partisinde ben en rahat koltukta oturuyordum. Çok mu çok uzamadı sence de???

Sondur söyleyeceklerim. Sen bana neden var olduğumu hatırlattın 2018 eyvallah. Sen bana güven dedin, sev dedin ama sevdirdin de eyvallah 2018. Aşık etmedin aynı diğerleri gibi eyvalllahhh. Sen dedin ki İlker sen varsın. Bu dünyadasın her nasıl geldiysen farkmaz. Bu dünyadasın ve buna değmelisin. Eyvallah 2018. Evet haklısın değmeliyim bu dünyaya ve her şeye.
Sen susamış bir atın kana kana su içmesi kadar güzeldin ama dörtnala koştun ve o at gibi çatlayıp yok oldun. Her şeye rağmen sen çok güzeldin 2018 hem nasıl güzeldin. Öpüyorum seni mayısından,ağustosundan şubatından martından. Dikkat et kendine her neredeysen emi.

0 Comments :

Yorum Gönder