Blogger tarafından desteklenmektedir.

Hakan Günday - AZ

İnsan bir kitabı sahiden kıskanırmış.Kendisinden başka kimse okusun, bilsin istemezmiş onu.O kitap onu o denli etkilemiş adeta mestetmiştir ki ileride çocuğuna karakterin ismini vermeyi düşündürtmüştür.Derda.Sadece bu isim üzerine artık satırlarca yazı yazabilirim.Kitabı bitireli 10 dk oluyor, 10 dakikadır 2 Derda’yı düşünüyorum, çıkmadım onların hayatlarından, çıkmak istemedim daha doğrusu.Hele 2. Derda beni nasıl da büyüledi.Bir çocuğun hayır hayır bir insanın Oğuz Atay ile tanışması, onu benimsemesi , o olması adeta nasıl böyle güzel olur.Hele Derda’ların buluşmasına ne demeli, o mektuplara , o son sahneye ne demeli.Çaba gösterdim yazarlıkla ilgili bir tabir kullanmamaya zira inanamıyorum bence; bu yazılmış olamaz, bu birisinin hayal gücü olamaz.Kitap biteli oldu biraz lakin göğsüm ile karnım arasinda bir şeyler var hissettiğim.Sanırım yaşlı kızılderili kalbimin yerini hesap edemedi. Her ne kadar inanmak istemesem de tüm bunları birisi yazdı ve beni bunlara o inandırdi.Eyvallah Hakan Günday.İmzam yerine “O” harfinin içine “A” koyuyorum Derda’ya ithafen. 


0 Comments :

Yorum Gönder